18. Duben 2016

Čtvrtý Hackathon zná své vítěze

Ve dnech 15. -16. dubna proběhl v pořadí již 4. Hackathon. Účastníci měli tentokrát za úkol vytvořit hru nebo aplikaci na téma geolokace a používat při vývoji reálné lokace a mapy.

Celý Hackathon byl opět koncipován tak, aby byl nejen zábavný, ale i přínosný. Cílem bylo odprezentovat zajímavý herní koncept nebo aplikaci, nebylo tedy potřeba dodat hotový/ funkční systém.

Po celou dobu byl soutěžícím k dispozici zkušený mentor Rudolf Kajan, který jim nejen poskytl cenné rady, ale také kontroloval a hodnotil odvedenou práci.

30ti hodinový maraton sledovali také zástupci společnosti profiq, která byla hlavním partnerem akce.

Soutěžilo celkem 5 týmů a dva účastníci, kteří se nebáli pustit do programování sami.

Zvítězila webová aplikace A.R.F.A studentů Nikity Kurpase a Richarda Vaška. Aplikace si klade za cíl pomoci lidem získat užitečné informace o městě nebo městské části, ve které bydlí. V reálném čase agreguje a vyhodnocuje údaje o kvalitě ovzduší, dopravě, občanské vybavenosti, které následně vhodnou formou vizualizuje uživateli. Aplikace je vhodná především pro ty, kteří hledají vhodný byt či dům a potřebují získat komplexní údaje o dané lokalitě.

Další Hackathon uspořádáme na podzim. Už víš, do čeho se pustíš ty?

????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

vítěznévítězné_1